Hochland

Promocja konsumencka Hochland w telewizji!

17 września 2012

Na początku września, wraz z początkiem nowego roku szkolnego startuje nowa promocja konsumencka Hochland pod hasłem „Czas na drugie śniadanie”, która obejmuje asortyment promocyjny serów topionych Hochland w krążkach, kubkach i plastrach.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów reklamowych w telewizji, w okresie pierwszych trzech tygodni września, w najbardziej popularnych stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, także stacjach niszowych. Kampania ma dotrzeć do niemal 9 milionów widzów, a średnia kontaktu z reklamą w grupie docelowej wyniesie 9 razy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia, a produkcją spotu reklamowego agencja PZL.

Promocja będzie szeroko wspierana także w Internecie w ramach dedykowanej strony promocyjnej i różnorodnymi POS-ami w punktach sprzedaży. Obecnie trwa intensywna kampania promocji w prasie handlowej.

Prosty mechanizm promocji gwarantuje, że za zakup 5 opakowań serów Hochland objętych promocją konsument otrzymuje zegarek. Na wszystkich opakowaniach produktów promocyjnych została umieszczona specjalnie zaprojektowana naklejka informacyjna. W ramach nagród zaplanowanych zostało 200.000 kolorowych zegarków, które przydadzą się dzieciom na start nowego roku szkolnego! Promocja potrwa od 1 września do 31 października lub do wyczerpania zapasów. Nagrody będzie można odebrać w jednym z wyznaczonych saloników Kolportera na terenie całej Polski lub poprzez pocztę, po wysłaniu wyciętych elementów opakowania na adres Organizatora. Szczegóły oraz regulamin akcji dostępne są na stronie www.hochland.pl/promocja oraz pod numerem infolinii: 602 424 566.

884

Aktualności

  • almette-zdobywa-kolejne-trofea 15 czerwca 2016

    Almette zdobywa kolejne trofea!

    Ser Almette śmietankowy z polskiego mleka i naturalnych składników zdobył statuetkę „Złoty Paragon 2016 – Nagrodę Kupców Polskich”. Statuetki „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” zostały wręczone w dniu 2 czerwca podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica. Już po … Continue reading

    Czytaj więcej
  • dobra-marka-odkrycie-roku-2016 22 kwietnia 2016

    Hochland Na gorąco! Odkryciem roku!

    Sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i rozpoznawalnym markom na polskim rynku. W ramach Programu Dobra Marka – organizowanego przez Biznes Trendy przy dzienniku Rzeczpospolita – … Continue reading

    Czytaj więcej
  • najlepszy-produkt-2016-04 22 kwietnia 2016

    „NAJLEPSZY PRODUKT 2016”

    Produkty firmy Hochland Polska zdobyły dwie nagrody w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów”. Nowe plastry topione Hochland, zwyciężyły w kategorii „SERY” uzyskując  I miejsce i  ZŁOTY MEDAL, a rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w … Continue reading

    Czytaj więcej
  • smietankowy_w_bloczku 30 października 2013

    Kolejna nagroda dla Hochland

    Hochland Śmietankowy w bloczku 100 g zwyciężył w 12. edycji konkursu Hit Handlu na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Sery topione i żółte”. Wyboru dokonali niezależni właściciele sklepów. Konkurs organizowany jest przez redakcję wydawnictwa Handel we współpracy z agencją … Continue reading

    Czytaj więcej
  • hochland-grzybobranie 23 sierpnia 2013

    Hochland wprowadza na rynek ser Grzybobranie w krążkach!

    Sery topione w krążkach to rozwijająca się subkategoria, która jest trzecią subkategorią serów topionych, a co najważniejsze – dynamicznie się rozwija. Hochland jest niekwestionowanym liderem w kategorii serów topionych w krążkach, które od lat są doskonale znane, często kupowane i … Continue reading

    Czytaj więcej
  • twarogowy_krazki_nat_150 13 sierpnia 2013

    Innowacja – Hochland Twarogowy w krążkach!

    Konsumenci wracają do prostych, domowych smaków, a jednocześnie poszukują nowości. Życie w ciągłym biegu nie pozwala jednak na prowadzenie kuchni zapamiętanej z dzieciństwa. Poszukiwane są więc szybkie i wygodne rozwiązania, które jednocześnie są zdrowe i smaczne. Hochland spełnia te oczekiwania … Continue reading

    Czytaj więcej
  • Plastry z salami 25 czerwca 2013

    Hochland ser topiony w plastrach z salami Perłą Rynku FMCG 2013

    Hochland ser topiony w plastrach z salami uplasował się na drugiej pozycji w kategorii „Sery i twarogi”, uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”! Uroczysta gala odbyła się 13 czerwca 2013 roku w hotelu Sheraton w … Continue reading

    Czytaj więcej
  • KR_Twojwybor 29 maja 2013

    Krążek Hochland Twój Wybór dwukrotnie nagrodzony

    Krążek Hochland Twój WYBÓR został dwukrotnie nagrodzony – otrzymał wyróżnienie Przebój FMCG 2013 roku oraz Złoty Paragon 2013. Krążek Hochland Twój WYBÓR na półki sklepowe trafił we wrześniu ubiegłego roku. Twój WYBÓR to wynik nowatorskiej aktywności konsumenckiej, polegającej na stworzeniu … Continue reading

    Czytaj więcej
  • PL_Twarogowe_naturalny 9 maja 2013

    Nowość – Hochland Twarogowy w plastrach

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania, w maju Hochland wprowadza na rynek nowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach. Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem. Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta … Continue reading

    Czytaj więcej
  • Piato_oryginalny_smarowalne 7 maja 2013

    Hochland Piato do smarowania już na rynku

    Sery solankowe to znana i dynamicznie rozwijająca się kategoria. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju tej kategorii wprowadza na rynek nowość – Hochland Piato do smarowania. Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak dzięki … Continue reading

    Czytaj więcej
  • Serissimo_Gouda 16 kwietnia 2013

    Hochland Serissimo wchodzi na rynek

    Rodzina serów topionych Hochland w kubkach występuje w zupełnie nowej odsłonie. Serissimo to nowa, wyjątkowa nazwa wybrana przez konsumentów, która podkreśla wysoką jakość sera, intensywność smaku oraz łatwość smarowania. Rodzina serów topionych Hochland w kubkach Serissimo dostępna jest w kilku … Continue reading

    Czytaj więcej
  • KV_plakat 27 marca 2013

    Pyszna Majówka z Hochland!

    Już wkrótce startuje nowa akcja promocyjna „Pyszna Majówka z Hochland”, która obejmie swoim zakresem wszystkie produkty pod marką Hochland. Mechanizm akcji jest niezwykle prosty, ale jednocześnie inspirujący – wystarczy, że konsument kupi 2 dowolne produkty marki Hochland, ułoży rymowankę ze … Continue reading

    Czytaj więcej
  • MG_0168 27 marca 2013

    Hochland z nową ofertą serów żółtych Premium na wagę!

    Już w kwietniu Hochland Polska wprowadza do swojej oferty nowe, wyjątkowe sery żółte Premium na wagę. Sery żółte to największa kategoria w rynku serów w Polsce – co trzeci kilogram sprzedawanego sera w Polsce to ser żółty. Sery żółte na … Continue reading

    Czytaj więcej
  • IMG_2313 27 marca 2013

    Moda na owocowe inspiracje z nowym Almette z gruszką i jabłkiem!

    Z okazji wprowadzenia na rynek nowego owocowego wariantu puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem, odbyła się konferencja prasowa, pełna wiosennych inspiracji. W Akademii, nowo otwartej restauracji Borysa Szyca, na gości czekał szereg atrakcji i wyjątkowe osobistości. Joanna Horodyńska opowiedziała … Continue reading

    Czytaj więcej
  • hoho 4 grudnia 2012

    Finał akcji „Kuchenny SERwiwial” z Hochland!

    Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal” wygrali udział w warsztatach kulinarnych poprowadzonych przez Andrzeja Polana, Szefa kuchni restauracji Soul Kitchen. Spotkanie odbyło się 28 listopada w kulinarnej świątyni schowanej w murach pięknej, przedwojennej kamiennicy, w samym sercu Warszawy. Akcja „Kuchenny SERwiwal” była … Continue reading

    Czytaj więcej

Strony:

15 czerwca 2016

Almette zdobywa kolejne trofea!

Ser Almette śmietankowy z polskiego mleka i naturalnych składników zdobył statuetkę „Złoty Paragon 2016 – Nagrodę Kupców Polskich”.

Statuetki „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” zostały wręczone w dniu 2 czerwca podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica. Już po raz szósty w ramach konkursu zaprezentowano produkty, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzono te, które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Do konkursu zgłoszonych zostało blisko 400 produktów w 65 kategoriach. Na Gali wręczono 66 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2016” i 130 Wyróżnień w kategoriach produktowych „Lider Sprzedaży”. Ponadto wręczono 14 statuetek specjalnych dla osób, firm i usług. W uroczystej Gali wzięło udział ponad 320 osób z branży FMCG.

W tym roku to już trzecie wyróżnienie przyznane serkom Almette – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska – W styczniu, w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów” rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w kategorii „SERY TWAROGOWE” uzyskując I miejsce i ZŁOTY MEDAL. Z kolei w kwietniu – Almette śmietankowy – został numerem jeden w 15. edycji konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Sery do smarowania.

Informacje o Hochland 15 czerwca 2016

Almette zdobywa kolejne trofea!

Ser Almette śmietankowy z polskiego mleka i naturalnych składników zdobył statuetkę „Złoty Paragon 2016 – Nagrodę Kupców Polskich”.

Statuetki „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” zostały wręczone w dniu 2 czerwca podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica. Już po raz szósty w ramach konkursu zaprezentowano produkty, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzono te, które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Do konkursu zgłoszonych zostało blisko 400 produktów w 65 kategoriach. Na Gali wręczono 66 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2016” i 130 Wyróżnień w kategoriach produktowych „Lider Sprzedaży”. Ponadto wręczono 14 statuetek specjalnych dla osób, firm i usług. W uroczystej Gali wzięło udział ponad 320 osób z branży FMCG.

W tym roku to już trzecie wyróżnienie przyznane serkom Almette – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska – W styczniu, w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów” rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w kategorii „SERY TWAROGOWE” uzyskując I miejsce i ZŁOTY MEDAL. Z kolei w kwietniu – Almette śmietankowy – został numerem jeden w 15. edycji konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Sery do smarowania.

22 kwietnia 2016

Hochland Na gorąco! Odkryciem roku!

Sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i rozpoznawalnym markom na polskim rynku.
W ramach Programu Dobra Marka – organizowanego przez Biznes Trendy przy dzienniku Rzeczpospolita – już po raz siódmy zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności różnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały: pozycja rynkowa marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
Od początku roku w różnych mediach (telewizja, kino, Internet, nośniki zewnętrzne, punkty sprzedaży) trwa intensywne wsparcie dla plastrów Hochland Na Gorąco! Efektem tego wsparcia jest rosnące zainteresowanie produktem ze strony konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po Hochland Na gorąco! na sklepowych półkach.
Ser – to absolutna podstawa i sekret Hochland Na gorąco! To grube plastry sera, duża ilość dodatków i bogaty smak! To główne atuty linii Hochland Na gorąco!, które sprawiają, że jest to idealny produkt do przyrządzenia szybkich i smacznych dań na gorąco.

Informacje o Hochland 22 kwietnia 2016

Hochland Na gorąco! Odkryciem roku!

Sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i rozpoznawalnym markom na polskim rynku.
W ramach Programu Dobra Marka – organizowanego przez Biznes Trendy przy dzienniku Rzeczpospolita – już po raz siódmy zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności różnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały: pozycja rynkowa marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
Od początku roku w różnych mediach (telewizja, kino, Internet, nośniki zewnętrzne, punkty sprzedaży) trwa intensywne wsparcie dla plastrów Hochland Na Gorąco! Efektem tego wsparcia jest rosnące zainteresowanie produktem ze strony konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po Hochland Na gorąco! na sklepowych półkach.
Ser – to absolutna podstawa i sekret Hochland Na gorąco! To grube plastry sera, duża ilość dodatków i bogaty smak! To główne atuty linii Hochland Na gorąco!, które sprawiają, że jest to idealny produkt do przyrządzenia szybkich i smacznych dań na gorąco.

22 kwietnia 2016

„NAJLEPSZY PRODUKT 2016”

Produkty firmy Hochland Polska zdobyły dwie nagrody w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów”.
Nowe plastry topione Hochland, zwyciężyły w kategorii „SERY” uzyskując  I miejsce i  ZŁOTY MEDAL, a rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w kategorii „SERY TWAROGOWE” uzyskując także I miejsce i ZŁOTY MEDAL.
Przyznane nagrody to duże wyróżnienie, obie są uznaniem działań rynkowych prowadzonych w ubiegłym roku. W kwietniu ubiegłego roku Hochland Polska wprowadził na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach. Z kolei w sierpniu ubiegłego roku na rynku pojawiły się opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje „polskie mleko i naturalne składniki”.
Przedmiotem 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów” było aż 332 nowości (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2014 a 1 września 2015 roku w ramach 58 kategorii FMCG. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing). Zastosowano w nim reprezentatywną próbę N=1000 respondentów (losowo-kwotową), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat.
Nagrody i wyróżnienia zdobywane przez produkty z oferty Hochland  są potwierdzeniem ich wysokiej jakości, docenianej przez konsumentów.

Informacje o Hochland 22 kwietnia 2016

„NAJLEPSZY PRODUKT 2016”

Produkty firmy Hochland Polska zdobyły dwie nagrody w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów”.
Nowe plastry topione Hochland, zwyciężyły w kategorii „SERY” uzyskując  I miejsce i  ZŁOTY MEDAL, a rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w kategorii „SERY TWAROGOWE” uzyskując także I miejsce i ZŁOTY MEDAL.
Przyznane nagrody to duże wyróżnienie, obie są uznaniem działań rynkowych prowadzonych w ubiegłym roku. W kwietniu ubiegłego roku Hochland Polska wprowadził na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach. Z kolei w sierpniu ubiegłego roku na rynku pojawiły się opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje „polskie mleko i naturalne składniki”.
Przedmiotem 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów” było aż 332 nowości (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2014 a 1 września 2015 roku w ramach 58 kategorii FMCG. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing). Zastosowano w nim reprezentatywną próbę N=1000 respondentów (losowo-kwotową), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat.
Nagrody i wyróżnienia zdobywane przez produkty z oferty Hochland  są potwierdzeniem ich wysokiej jakości, docenianej przez konsumentów.

30 października 2013

Kolejna nagroda dla Hochland

Hochland Śmietankowy w bloczku 100 g zwyciężył w 12. edycji konkursu Hit Handlu na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Sery topione i żółte”. Wyboru dokonali niezależni właściciele sklepów. Konkurs organizowany jest przez redakcję wydawnictwa Handel we współpracy z agencją badawczą Nielsen. Ogłoszenie wyników odbyło się 22 października w Warszawie w hotelu Bristol, podczas gali z okazji dwudziestolecia miesięcznika „Handel”. To już kolejny raz, kiedy produkty Hochland zostają docenione w tym prestiżowym konkursie.
Tytuł „Hit Handlu” przyznawany jest produktom w 56 kategoriach konkursowych, które w ostatnim roku zostały wybrane przez detalistów jako artykuły najchętniej kupowane przez klientów. Zwycięzcy wyłaniani są na podstawie badania ankietowego, przygotowanego we współpracy z firmą Nielsen Polska. Detaliści wskazali produkty, które generują najwyższe obroty spośród pięciu najlepiej sprzedających się produktów w ujęciu wartościowym w ciągu 12 miesięcy. Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu telefonicznego, objęło okres od czerwca 2012 do maja 2013 roku. Zwycięzcą w każdej kategorii został produkt, który otrzymał najwięcej wskazań detalistów.

Informacje o Hochland 30 października 2013

Kolejna nagroda dla Hochland

Hochland Śmietankowy w bloczku 100 g zwyciężył w 12. edycji konkursu Hit Handlu na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Sery topione i żółte”. Wyboru dokonali niezależni właściciele sklepów. Konkurs organizowany jest przez redakcję wydawnictwa Handel we współpracy z agencją badawczą Nielsen. Ogłoszenie wyników odbyło się 22 października w Warszawie w hotelu Bristol, podczas gali z okazji dwudziestolecia miesięcznika „Handel”. To już kolejny raz, kiedy produkty Hochland zostają docenione w tym prestiżowym konkursie.
Tytuł „Hit Handlu” przyznawany jest produktom w 56 kategoriach konkursowych, które w ostatnim roku zostały wybrane przez detalistów jako artykuły najchętniej kupowane przez klientów. Zwycięzcy wyłaniani są na podstawie badania ankietowego, przygotowanego we współpracy z firmą Nielsen Polska. Detaliści wskazali produkty, które generują najwyższe obroty spośród pięciu najlepiej sprzedających się produktów w ujęciu wartościowym w ciągu 12 miesięcy. Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu telefonicznego, objęło okres od czerwca 2012 do maja 2013 roku. Zwycięzcą w każdej kategorii został produkt, który otrzymał najwięcej wskazań detalistów.

23 sierpnia 2013

Hochland wprowadza na rynek ser Grzybobranie w krążkach!

Sery topione w krążkach to rozwijająca się subkategoria, która jest trzecią subkategorią serów topionych, a co najważniejsze – dynamicznie się rozwija. Hochland jest niekwestionowanym liderem w kategorii serów topionych w krążkach, które od lat są doskonale znane, często kupowane i doceniane za smak oraz wygodę użytkowania.

Hochland jako lider wie, co konsumenci lubią najbardziej w serach topionych. Dlatego już we wrześniu na rynku pojawi się nowość – Hochland Grzybobranie w krążkach, limitowana edycja prawdziwie grzybowych smaków!

Hochland Grzybobranie w krążkach doskonale wpisuje się w jesienny sezon – to miks trzech pysznych wariantów smakowych: z borowikami, z kurkami oraz z pieczarkami. Wprowadzeniu sera Hochland Grzybobranie w krążkach do sprzedaży będzie jak zwykle towarzyszyło wsparcie marketingowe, działania PR i aktywności w punktach sprzedaży.

Informacje o Hochland 23 sierpnia 2013

Hochland wprowadza na rynek ser Grzybobranie w krążkach!

Sery topione w krążkach to rozwijająca się subkategoria, która jest trzecią subkategorią serów topionych, a co najważniejsze – dynamicznie się rozwija. Hochland jest niekwestionowanym liderem w kategorii serów topionych w krążkach, które od lat są doskonale znane, często kupowane i doceniane za smak oraz wygodę użytkowania.

Hochland jako lider wie, co konsumenci lubią najbardziej w serach topionych. Dlatego już we wrześniu na rynku pojawi się nowość – Hochland Grzybobranie w krążkach, limitowana edycja prawdziwie grzybowych smaków!

Hochland Grzybobranie w krążkach doskonale wpisuje się w jesienny sezon – to miks trzech pysznych wariantów smakowych: z borowikami, z kurkami oraz z pieczarkami. Wprowadzeniu sera Hochland Grzybobranie w krążkach do sprzedaży będzie jak zwykle towarzyszyło wsparcie marketingowe, działania PR i aktywności w punktach sprzedaży.

13 sierpnia 2013

Innowacja – Hochland Twarogowy w krążkach!

Konsumenci wracają do prostych, domowych smaków, a jednocześnie poszukują nowości. Życie w ciągłym biegu nie pozwala jednak na prowadzenie kuchni zapamiętanej z dzieciństwa. Poszukiwane są więc szybkie i wygodne rozwiązania, które jednocześnie są zdrowe i smaczne. Hochland spełnia te oczekiwania i wprowadza na rynek innowację – Hochland Twarogowy w krążkach – dla wszystkich, którzy poszukują naturalności i zwracają uwagę na skład i pochodzenie produktów spożywczych. Cudowny smak, kremowa konsystencja i trzy warianty smakowe – Naturalny, Mix i Duo – zachwycą nawet najbardziej wymagających!

Hochland Twarogowy w krążkach to doskonały wybór! Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy smak i wyraziste, różnorodne warianty smakowe.Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach:

Naturalny – 8 x naturalny;
Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem;
Duo – naturalny, z pieprzem.

Dopełnieniem atutów Hochland Twarogowego w krążkach jest przede wszystkim przyjemność płynąca ze smaku, kremowa konsystencja, różnorodność, szeroka dostępność, praktyczność i uniwersalność.

Informacje o Hochland 13 sierpnia 2013

Innowacja – Hochland Twarogowy w krążkach!

Konsumenci wracają do prostych, domowych smaków, a jednocześnie poszukują nowości. Życie w ciągłym biegu nie pozwala jednak na prowadzenie kuchni zapamiętanej z dzieciństwa. Poszukiwane są więc szybkie i wygodne rozwiązania, które jednocześnie są zdrowe i smaczne. Hochland spełnia te oczekiwania i wprowadza na rynek innowację – Hochland Twarogowy w krążkach – dla wszystkich, którzy poszukują naturalności i zwracają uwagę na skład i pochodzenie produktów spożywczych. Cudowny smak, kremowa konsystencja i trzy warianty smakowe – Naturalny, Mix i Duo – zachwycą nawet najbardziej wymagających!

Hochland Twarogowy w krążkach to doskonały wybór! Hochland Twarogowy w krążkach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, ma prawdziwie twarogowy smak i wyraziste, różnorodne warianty smakowe.Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach:

Naturalny – 8 x naturalny;
Mix – naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem;
Duo – naturalny, z pieprzem.

Dopełnieniem atutów Hochland Twarogowego w krążkach jest przede wszystkim przyjemność płynąca ze smaku, kremowa konsystencja, różnorodność, szeroka dostępność, praktyczność i uniwersalność.

25 czerwca 2013

Hochland ser topiony w plastrach z salami Perłą Rynku FMCG 2013

Hochland ser topiony w plastrach z salami uplasował się na drugiej pozycji w kategorii „Sery i twarogi”, uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”! Uroczysta gala odbyła się 13 czerwca 2013 roku w hotelu Sheraton w Warszawie.
Badanie „Perły Rynku FMCG” od siedmiu lat wskazuje najlepsze nowości rynkowe. Plebiscyt prognozuje sukces sprzedażowy – stanowi wskazówkę dla producentów, w które nowości warto inwestować. Unikatową cechą konkursu jest to, że głosują w nim detaliści, a więc ludzie na co dzień pracujący ze sklepową półką. Badanie zbudowało swój prestiż na pełnym obiektywizmie danych – każda ankieta wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który przeprowadza badanie. Tegoroczna edycja wyłoniła najbardziej udane premiery rynkowe w 64 kategoriach FMCG. Wszyscy laureaci badania będą mieli możliwość wykorzystania potencjału marketingowego znaku Perła Rynku FMCG. Zdobywcy pierwszych miejsc otrzymają ofertę na wykupienie znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Złoto”, laureaci drugich miejsc – „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”, a zdobywcy trzecich lokat – „Perła Rynku FMCG 2013 – Brąz”.
Perły Rynku FMCG to niezależny konkurs branżowy, w którym detaliści wyłaniają najlepsze nowości rynkowe. Charakterystyką konkursu jest to, że wskazuje on produkty o największym potencjale rozwojowym, prognozuje sukces sprzedażowy produktu. Dla handlu pełni więc rolę przewodnika wskazującego, jakich produktów nie może zabraknąć na sklepowej półce.

Informacje o Hochland 25 czerwca 2013

Hochland ser topiony w plastrach z salami Perłą Rynku FMCG 2013

Hochland ser topiony w plastrach z salami uplasował się na drugiej pozycji w kategorii „Sery i twarogi”, uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”! Uroczysta gala odbyła się 13 czerwca 2013 roku w hotelu Sheraton w Warszawie.
Badanie „Perły Rynku FMCG” od siedmiu lat wskazuje najlepsze nowości rynkowe. Plebiscyt prognozuje sukces sprzedażowy – stanowi wskazówkę dla producentów, w które nowości warto inwestować. Unikatową cechą konkursu jest to, że głosują w nim detaliści, a więc ludzie na co dzień pracujący ze sklepową półką. Badanie zbudowało swój prestiż na pełnym obiektywizmie danych – każda ankieta wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który przeprowadza badanie. Tegoroczna edycja wyłoniła najbardziej udane premiery rynkowe w 64 kategoriach FMCG. Wszyscy laureaci badania będą mieli możliwość wykorzystania potencjału marketingowego znaku Perła Rynku FMCG. Zdobywcy pierwszych miejsc otrzymają ofertę na wykupienie znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Złoto”, laureaci drugich miejsc – „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”, a zdobywcy trzecich lokat – „Perła Rynku FMCG 2013 – Brąz”.
Perły Rynku FMCG to niezależny konkurs branżowy, w którym detaliści wyłaniają najlepsze nowości rynkowe. Charakterystyką konkursu jest to, że wskazuje on produkty o największym potencjale rozwojowym, prognozuje sukces sprzedażowy produktu. Dla handlu pełni więc rolę przewodnika wskazującego, jakich produktów nie może zabraknąć na sklepowej półce.

29 maja 2013

Krążek Hochland Twój Wybór dwukrotnie nagrodzony

Krążek Hochland Twój WYBÓR został dwukrotnie nagrodzony – otrzymał wyróżnienie Przebój FMCG 2013 roku oraz Złoty Paragon 2013.

Krążek Hochland Twój WYBÓR na półki sklepowe trafił we wrześniu ubiegłego roku. Twój WYBÓR to wynik nowatorskiej aktywności konsumenckiej, polegającej na stworzeniu oryginalnej, własnej kompozycji smaków. To miks czterech wariantów smakowych: Śmietankowy, z ziołami, z szynką oraz ze szczypiorkiem i cebulą. To 200g pysznego sera topionego – w sumie osiem trójkącików w czterech smakach!

Tytuł „Przebojowego Produktu 2013 roku” przyznano 55 artykułom w kilkudziesięciu kategoriach. Konkurs PRZEBÓJ FMCG 2013 organizowany był już szósty raz jest przez Życie Handlowe i składał się z dwóch etapów: głosowania jurorów i głosowania detalistów. W pierwszym etapie 10-osobowe jury złożone z profesjonalistów branży FMCG, wskazało produkty w 44 kategoriach, które przeszły do drugiego etapu konkursu. Decydujące zdanie należało jednak do samych detalistów, którzy w drugim etapie oddawali swoje głosy na najlepsze w ich opinii produkty, nominowane wcześniej przez jury. W tym roku jurorzy mieli naprawdę twardy orzech do zgryzienia. Producenci zgłosili do konkursu rekordowe 450 produktów.

Z kolei do rywalizacji o „Złote Paragony 2013” stanęło ponad 430 produktów w 60 kategoriach. Trzecia edycja konkursu organizowanego przez HURT & DETAL spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 623 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów z całego kraju. Wyróżniono produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Podczas uroczystej gali wręczono 70 statuetek „Złoty Paragon 2013” i 120 wyróżnień.

Informacje o Hochland 29 maja 2013

Krążek Hochland Twój Wybór dwukrotnie nagrodzony

Krążek Hochland Twój WYBÓR został dwukrotnie nagrodzony – otrzymał wyróżnienie Przebój FMCG 2013 roku oraz Złoty Paragon 2013.

Krążek Hochland Twój WYBÓR na półki sklepowe trafił we wrześniu ubiegłego roku. Twój WYBÓR to wynik nowatorskiej aktywności konsumenckiej, polegającej na stworzeniu oryginalnej, własnej kompozycji smaków. To miks czterech wariantów smakowych: Śmietankowy, z ziołami, z szynką oraz ze szczypiorkiem i cebulą. To 200g pysznego sera topionego – w sumie osiem trójkącików w czterech smakach!

Tytuł „Przebojowego Produktu 2013 roku” przyznano 55 artykułom w kilkudziesięciu kategoriach. Konkurs PRZEBÓJ FMCG 2013 organizowany był już szósty raz jest przez Życie Handlowe i składał się z dwóch etapów: głosowania jurorów i głosowania detalistów. W pierwszym etapie 10-osobowe jury złożone z profesjonalistów branży FMCG, wskazało produkty w 44 kategoriach, które przeszły do drugiego etapu konkursu. Decydujące zdanie należało jednak do samych detalistów, którzy w drugim etapie oddawali swoje głosy na najlepsze w ich opinii produkty, nominowane wcześniej przez jury. W tym roku jurorzy mieli naprawdę twardy orzech do zgryzienia. Producenci zgłosili do konkursu rekordowe 450 produktów.

Z kolei do rywalizacji o „Złote Paragony 2013” stanęło ponad 430 produktów w 60 kategoriach. Trzecia edycja konkursu organizowanego przez HURT & DETAL spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 623 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów z całego kraju. Wyróżniono produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Podczas uroczystej gali wręczono 70 statuetek „Złoty Paragon 2013” i 120 wyróżnień.

9 maja 2013

Nowość – Hochland Twarogowy w plastrach

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania, w maju Hochland wprowadza na rynek nowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach.

Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem. Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta rocznie prawie 147 mln zł i cały czas rośnie.

Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości. Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa liczba osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych. Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadza w maju na rynek wyjątkowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach.

Hochland Twarogowy w plastrach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, stąd jego smak jest prawdziwie twarogowy, a jednocześnie podkreślony przez wyraziste i intensywne dodatki. Hochland Twarogowy w plastrach oferowany jest w wygodnych opakowaniach wykonanych z białej, matowej folii, w trzech wariantach 150g: Naturalny, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem.

Informacje o Hochland 9 maja 2013

Nowość – Hochland Twarogowy w plastrach

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania, w maju Hochland wprowadza na rynek nowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach.

Sery topione w plasterkach to ważna subkategoria, w której Hochland jest niekwestionowanym liderem. Zgodnie z szacunkami subkategoria jest warta rocznie prawie 147 mln zł i cały czas rośnie.

Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości. Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa liczba osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych. Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadza w maju na rynek wyjątkowy produkt – Hochland Twarogowy w plastrach.

Hochland Twarogowy w plastrach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, stąd jego smak jest prawdziwie twarogowy, a jednocześnie podkreślony przez wyraziste i intensywne dodatki. Hochland Twarogowy w plastrach oferowany jest w wygodnych opakowaniach wykonanych z białej, matowej folii, w trzech wariantach 150g: Naturalny, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem.

7 maja 2013

Hochland Piato do smarowania już na rynku

Sery solankowe to znana i dynamicznie rozwijająca się kategoria. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju tej kategorii wprowadza na rynek nowość – Hochland Piato do smarowania.

Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak dzięki wyrazistym i intensywnym dodatkom. Produkt wyróżnia wygodne, atrakcyjne graficznie opakowanie i przede wszystkim forma – do smarowania, pozwalająca na codzienne użytkowanie, również do kanapek, dipów i kremów.

Konsumenci pokochali Hochland Piato do smarowania. Aż 88% respondentów (SMG/KRC Millward Brown, grudzień 2012) pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato to w ich ocenie śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu.
Innowacyjny Hochland Piato do smarowania dzięki wysokiej akceptacji konsumentów i silnemu wsparciu ma duży potencjał i szanse na dynamiczny rozwój całej kategorii.

W skład nowej rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wejdą: Hochland Piato do smarowania Oryginalny 150g, Hochland Piato do smarowania z papryczką chili i bazylią 150g, Hochland Piato do smarowania z czosnkiem i bazylią 150g, Hochland Piato Naturalny 200g, Hochland Piato z ziołami 150g, Hochland Piato z pomidorami i bazylią 150g oraz Hochland Piato z ziołami śródziemnomorskimi 150g.

Informacje o Hochland 7 maja 2013

Hochland Piato do smarowania już na rynku

Sery solankowe to znana i dynamicznie rozwijająca się kategoria. Hochland poszukując nowych możliwości rozwoju tej kategorii wprowadza na rynek nowość – Hochland Piato do smarowania.

Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak dzięki wyrazistym i intensywnym dodatkom. Produkt wyróżnia wygodne, atrakcyjne graficznie opakowanie i przede wszystkim forma – do smarowania, pozwalająca na codzienne użytkowanie, również do kanapek, dipów i kremów.

Konsumenci pokochali Hochland Piato do smarowania. Aż 88% respondentów (SMG/KRC Millward Brown, grudzień 2012) pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato to w ich ocenie śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu.
Innowacyjny Hochland Piato do smarowania dzięki wysokiej akceptacji konsumentów i silnemu wsparciu ma duży potencjał i szanse na dynamiczny rozwój całej kategorii.

W skład nowej rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wejdą: Hochland Piato do smarowania Oryginalny 150g, Hochland Piato do smarowania z papryczką chili i bazylią 150g, Hochland Piato do smarowania z czosnkiem i bazylią 150g, Hochland Piato Naturalny 200g, Hochland Piato z ziołami 150g, Hochland Piato z pomidorami i bazylią 150g oraz Hochland Piato z ziołami śródziemnomorskimi 150g.

16 kwietnia 2013

Hochland Serissimo wchodzi na rynek

Rodzina serów topionych Hochland w kubkach występuje w zupełnie nowej odsłonie. Serissimo to nowa, wyjątkowa nazwa wybrana przez konsumentów, która podkreśla wysoką jakość sera, intensywność smaku oraz łatwość smarowania. Rodzina serów topionych Hochland w kubkach Serissimo dostępna jest w kilku wariantach; Serissimo Gouda, Serissiomo Emmentaler, Serissimo Maasdamer, Serissimo Cheddar, Serissimo Camembert, Serissimo Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Serissimo Gouda z warzywami, Serissimo Gouda z szynka i cebulką . Nowa grafika ma dodatkowo wzmocniony kolor wariantu smakowego. Wyjatkowe smaki i wyjątkowa jakość sprawiają, że nowa odsłona serów topionych w kubkach będzie sukcesem jak na lidera w kategorii serów topionych w kubkach przystało!
Nowe opakowania z nową nazwą Serissimo zaczynają stopniowo pojawiać się już na rynku.

Informacje o Hochland 16 kwietnia 2013

Hochland Serissimo wchodzi na rynek

Rodzina serów topionych Hochland w kubkach występuje w zupełnie nowej odsłonie. Serissimo to nowa, wyjątkowa nazwa wybrana przez konsumentów, która podkreśla wysoką jakość sera, intensywność smaku oraz łatwość smarowania. Rodzina serów topionych Hochland w kubkach Serissimo dostępna jest w kilku wariantach; Serissimo Gouda, Serissiomo Emmentaler, Serissimo Maasdamer, Serissimo Cheddar, Serissimo Camembert, Serissimo Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Serissimo Gouda z warzywami, Serissimo Gouda z szynka i cebulką . Nowa grafika ma dodatkowo wzmocniony kolor wariantu smakowego. Wyjatkowe smaki i wyjątkowa jakość sprawiają, że nowa odsłona serów topionych w kubkach będzie sukcesem jak na lidera w kategorii serów topionych w kubkach przystało!
Nowe opakowania z nową nazwą Serissimo zaczynają stopniowo pojawiać się już na rynku.

27 marca 2013

Pyszna Majówka z Hochland!

Już wkrótce startuje nowa akcja promocyjna „Pyszna Majówka z Hochland”, która obejmie swoim zakresem wszystkie produkty pod marką Hochland. Mechanizm akcji jest niezwykle prosty, ale jednocześnie inspirujący – wystarczy, że konsument kupi 2 dowolne produkty marki Hochland, ułoży rymowankę ze słowami: „pyszne” i „Hochland” i wyśle sms lub wejdzie na stronę www.pysznyser.pl i zostawi zgłoszenie. W ramach nagród przewidziano codziennie 100 piłek plażowych, raz w tygodniu 50 toreb piknikowych, a finalnie ze wszystkich zgłoszeń 10 wycieczek o wartości 10 000 PLN każda.
Promocja będzie miała silne wsparcie komunikacyjne: silną, 4-tygodniowa kampania telewizyjna w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, stronę promocyjną www.pysznyser.pl, dużą kampanię w ineterncie, jako wsparcie online, a także szereg materiałów POS. Dzięki akcji zainteresowanie konsumentów produktami marki Hochland wzrośnie jeszcze bardziej, a zaplanowany atrakcyjny mechanizm promocji zachęci do zakupów. Konkurs potrwa od początku kwietnia do końca maja.

Informacje o Hochland 27 marca 2013

Pyszna Majówka z Hochland!

Już wkrótce startuje nowa akcja promocyjna „Pyszna Majówka z Hochland”, która obejmie swoim zakresem wszystkie produkty pod marką Hochland. Mechanizm akcji jest niezwykle prosty, ale jednocześnie inspirujący – wystarczy, że konsument kupi 2 dowolne produkty marki Hochland, ułoży rymowankę ze słowami: „pyszne” i „Hochland” i wyśle sms lub wejdzie na stronę www.pysznyser.pl i zostawi zgłoszenie. W ramach nagród przewidziano codziennie 100 piłek plażowych, raz w tygodniu 50 toreb piknikowych, a finalnie ze wszystkich zgłoszeń 10 wycieczek o wartości 10 000 PLN każda.
Promocja będzie miała silne wsparcie komunikacyjne: silną, 4-tygodniowa kampania telewizyjna w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, stronę promocyjną www.pysznyser.pl, dużą kampanię w ineterncie, jako wsparcie online, a także szereg materiałów POS. Dzięki akcji zainteresowanie konsumentów produktami marki Hochland wzrośnie jeszcze bardziej, a zaplanowany atrakcyjny mechanizm promocji zachęci do zakupów. Konkurs potrwa od początku kwietnia do końca maja.

27 marca 2013

Hochland z nową ofertą serów żółtych Premium na wagę!

Już w kwietniu Hochland Polska wprowadza do swojej oferty nowe, wyjątkowe sery żółte Premium na wagę. Sery żółte to największa kategoria w rynku serów w Polsce – co trzeci kilogram sprzedawanego sera w Polsce to ser żółty. Sery żółte na wagę stanowią połowę kategorii serów żółtych i są niezwykle szybko rozwijającym się segmentem, a badania rynkowe pokazują, że sery żółte są najczęściej spożywanym rodzajem sera.
Sery żółte Hochland Premium w blokach 3kg, to przede wszystkim wyjątkowy smak – wyrafinowane warianty smakowe połączone z dużym oczkowaniem. Oryginalne opakowanie podkreśla premiowość produktu i gwarantuje widoczność w ladzie chłodniczej. Na rynek wprowadzane są trzy nowe warianty: Emmentaler Classic, Maasdamer Caracter i Kaaslander Premium. Cena za kg (w ladzie): 24,00 PLN. Wprowadzeniu na rynek nowych serów żółtych Hochland Premium na wagę będą towarzyszyły intensywne działania wspierające, kampania reklamowa w prasie, Internecie, materiały POS i wyjątkowa promocja pod hasłem „SMAKUJ ŻYCIE”.
Wprowadzane warianty serów żółtych Hochland Premium na wagę:
Emmentaler Classic – nowy, łagodnie orzechowy smak. Emmentaler Classic jest serem unikalnym o delikatnym smaku. Jego elastyczne wnętrze i równomiernie rozmieszczone oczkowanie podkreślają jego wyjątkowy charakter.
Maasdamer Caracter – nowy, delikatnie pikantny smak. Maasdamer Caracter posiada niepowtarzalny charakterystyczny smak. Liczne oczkowanie, delikatna i sprężysta konsystencja zachwycą zarówno oczy jak i podniebienie każdego konesera.
Kaaslander Premium – nowy, aromatycznie owocowy smak. Kaaslander Premium jest serem szczególnym. Jest delikatny i kremowy z licznym oczkowaniem. O jego unikalnym charakterze decyduje nuta owoców wiśni, która jest ukryta w jego smaku.

Informacje o Hochland 27 marca 2013

Hochland z nową ofertą serów żółtych Premium na wagę!

Już w kwietniu Hochland Polska wprowadza do swojej oferty nowe, wyjątkowe sery żółte Premium na wagę. Sery żółte to największa kategoria w rynku serów w Polsce – co trzeci kilogram sprzedawanego sera w Polsce to ser żółty. Sery żółte na wagę stanowią połowę kategorii serów żółtych i są niezwykle szybko rozwijającym się segmentem, a badania rynkowe pokazują, że sery żółte są najczęściej spożywanym rodzajem sera.
Sery żółte Hochland Premium w blokach 3kg, to przede wszystkim wyjątkowy smak – wyrafinowane warianty smakowe połączone z dużym oczkowaniem. Oryginalne opakowanie podkreśla premiowość produktu i gwarantuje widoczność w ladzie chłodniczej. Na rynek wprowadzane są trzy nowe warianty: Emmentaler Classic, Maasdamer Caracter i Kaaslander Premium. Cena za kg (w ladzie): 24,00 PLN. Wprowadzeniu na rynek nowych serów żółtych Hochland Premium na wagę będą towarzyszyły intensywne działania wspierające, kampania reklamowa w prasie, Internecie, materiały POS i wyjątkowa promocja pod hasłem „SMAKUJ ŻYCIE”.
Wprowadzane warianty serów żółtych Hochland Premium na wagę:
Emmentaler Classic – nowy, łagodnie orzechowy smak. Emmentaler Classic jest serem unikalnym o delikatnym smaku. Jego elastyczne wnętrze i równomiernie rozmieszczone oczkowanie podkreślają jego wyjątkowy charakter.
Maasdamer Caracter – nowy, delikatnie pikantny smak. Maasdamer Caracter posiada niepowtarzalny charakterystyczny smak. Liczne oczkowanie, delikatna i sprężysta konsystencja zachwycą zarówno oczy jak i podniebienie każdego konesera.
Kaaslander Premium – nowy, aromatycznie owocowy smak. Kaaslander Premium jest serem szczególnym. Jest delikatny i kremowy z licznym oczkowaniem. O jego unikalnym charakterze decyduje nuta owoców wiśni, która jest ukryta w jego smaku.

27 marca 2013

Moda na owocowe inspiracje z nowym Almette z gruszką i jabłkiem!

Z okazji wprowadzenia na rynek nowego owocowego wariantu puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem, odbyła się konferencja prasowa, pełna wiosennych inspiracji. W Akademii, nowo otwartej restauracji Borysa Szyca, na gości czekał szereg atrakcji i wyjątkowe osobistości. Joanna Horodyńska opowiedziała o owocowych trendach w modzie, natomiast David Gaboriaud – trener kuchni francuskiej, poprowadził warsztaty kulinarne zainspirowane wyjątkowym smakiem nowego, owocowego wariantu serka Almette.
W przestronnej, skąpanej w bieli restauracji już na wejściu można było poczuć wiosnę. Dekoracja w postaci soczystych gruszek i jabłek ożywiała i jednocześnie przywodziła na myśl wyjątkową kombinację smakową serka Almette. Spotkanie rozpoczęła Joanna Horodyńska. Trzy stylizacje, które zaprezentowała inspirowane były owocowymi trendami w modzie. Kreacje w kolorach soczystej czerwieni, żywej zieleni i jaskrawej żółci zachwyciły gości.
Po krótkim pokazie, przyszedł czas na warsztaty kulinarne. Uczestnicy zostali podzieleni na sześć grup, z których każda miała do przygotowania inny przepis z wykorzystaniem puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem. Autor przepisów – David Gaboriaud – swe inspiracje zaczerpnął z bliskiej mu kuchni francuskiej, dla której niezwykle charakterystyczne są słodkie i lekkie śniadania. Goście z olbrzymim zapałem i pozytywną energią zabrali się do gotowania. Przekąski i desery przyrządzone na bazie serka Almette z gruszą i jabłkiem, wprawiły wszystkich w doskonały nastrój i zadowoliły nawet najbardziej wybrednych smakoszy. Co więcej, przepisy stały się również inspiracją do przeniesienia owocowych oraz lekkich śniadań i przekąsek do własnej kuchni. Na zakończenie warsztatów, David Gaboriaud zaprezentował jeszcze jeden pomysł na wyjątkowy deser z wykorzystaniem serka Almette. To był słodki i pyszny początek dnia.

Informacje o Hochland 27 marca 2013

Moda na owocowe inspiracje z nowym Almette z gruszką i jabłkiem!

Z okazji wprowadzenia na rynek nowego owocowego wariantu puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem, odbyła się konferencja prasowa, pełna wiosennych inspiracji. W Akademii, nowo otwartej restauracji Borysa Szyca, na gości czekał szereg atrakcji i wyjątkowe osobistości. Joanna Horodyńska opowiedziała o owocowych trendach w modzie, natomiast David Gaboriaud – trener kuchni francuskiej, poprowadził warsztaty kulinarne zainspirowane wyjątkowym smakiem nowego, owocowego wariantu serka Almette.
W przestronnej, skąpanej w bieli restauracji już na wejściu można było poczuć wiosnę. Dekoracja w postaci soczystych gruszek i jabłek ożywiała i jednocześnie przywodziła na myśl wyjątkową kombinację smakową serka Almette. Spotkanie rozpoczęła Joanna Horodyńska. Trzy stylizacje, które zaprezentowała inspirowane były owocowymi trendami w modzie. Kreacje w kolorach soczystej czerwieni, żywej zieleni i jaskrawej żółci zachwyciły gości.
Po krótkim pokazie, przyszedł czas na warsztaty kulinarne. Uczestnicy zostali podzieleni na sześć grup, z których każda miała do przygotowania inny przepis z wykorzystaniem puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem. Autor przepisów – David Gaboriaud – swe inspiracje zaczerpnął z bliskiej mu kuchni francuskiej, dla której niezwykle charakterystyczne są słodkie i lekkie śniadania. Goście z olbrzymim zapałem i pozytywną energią zabrali się do gotowania. Przekąski i desery przyrządzone na bazie serka Almette z gruszą i jabłkiem, wprawiły wszystkich w doskonały nastrój i zadowoliły nawet najbardziej wybrednych smakoszy. Co więcej, przepisy stały się również inspiracją do przeniesienia owocowych oraz lekkich śniadań i przekąsek do własnej kuchni. Na zakończenie warsztatów, David Gaboriaud zaprezentował jeszcze jeden pomysł na wyjątkowy deser z wykorzystaniem serka Almette. To był słodki i pyszny początek dnia.

4 grudnia 2012

Finał akcji „Kuchenny SERwiwial” z Hochland!

Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal” wygrali udział w warsztatach kulinarnych poprowadzonych przez Andrzeja Polana, Szefa kuchni restauracji Soul Kitchen. Spotkanie odbyło się 28 listopada w kulinarnej świątyni schowanej w murach pięknej, przedwojennej kamiennicy, w samym sercu Warszawy. Akcja „Kuchenny SERwiwal” była prowadzona w ramach serwisu seromaniacy.pl,  działania były spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. Internauci mieli okazję wejść w świat serów Hochland poprzez grę flaszową. To była pierwsza tego typu aktywność zaproponowana przez Hochland internautom i cieszyła się ogromnym powodzeniem. Akcja gry miała miejsce w kuchni, a konkretnie w lodówce, w której ukryte były sery Hochland. Użytkownicy portalu mieli za zadanie odnaleźć sery topione Hochland na czas, przy okazji dowiadywali się różnych ciekawostek na temat serów. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?“.

Celem działań w ramach zaproponowanej zabawy i  takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem było podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie. Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.

Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal”, uczestnicy warsztatów podzieleni zostali na cztery grupy. Po przydzieleniu tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszącym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu.. Uczestnicy bardzo kreatywnie podeszli do pracy, a efekt końcowy był wielkim zaskoczeniem, także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało!

Informacje o Hochland 4 grudnia 2012

Finał akcji „Kuchenny SERwiwial” z Hochland!

Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal” wygrali udział w warsztatach kulinarnych poprowadzonych przez Andrzeja Polana, Szefa kuchni restauracji Soul Kitchen. Spotkanie odbyło się 28 listopada w kulinarnej świątyni schowanej w murach pięknej, przedwojennej kamiennicy, w samym sercu Warszawy. Akcja „Kuchenny SERwiwal” była prowadzona w ramach serwisu seromaniacy.pl,  działania były spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. Internauci mieli okazję wejść w świat serów Hochland poprzez grę flaszową. To była pierwsza tego typu aktywność zaproponowana przez Hochland internautom i cieszyła się ogromnym powodzeniem. Akcja gry miała miejsce w kuchni, a konkretnie w lodówce, w której ukryte były sery Hochland. Użytkownicy portalu mieli za zadanie odnaleźć sery topione Hochland na czas, przy okazji dowiadywali się różnych ciekawostek na temat serów. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?“.

Celem działań w ramach zaproponowanej zabawy i  takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem było podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie. Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.

Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal”, uczestnicy warsztatów podzieleni zostali na cztery grupy. Po przydzieleniu tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszącym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu.. Uczestnicy bardzo kreatywnie podeszli do pracy, a efekt końcowy był wielkim zaskoczeniem, także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało!